perjantai 21. syyskuuta 2018

mietteitä

heippa kaikki lukijat!  11.9.2018

Siitä on kohta vierähtänyt vuosi kun viimeksi tänne edes mitään on kirjoitettu - alku alkoi hyvin ja jaksoimme kirjoitella, mutta sitten ei vaan ole saanut irti itsestämme.

Kävin kehonkoostumusmittauksessa - kiitos pikkusiskon<3
Aika paskaahan se näytti tai siis näyttää. Sen kaiken tiesinkin jo mitä siinä oli.
Otin sitten salille jäsenyyden, mulle eniten painoi ilmainen PT, mutta toisaalta, olen kaivannut syvävenyttelyitä, joita tuolla kuntosalilla on, sekä ryhmätunteja - tykkään toki kuntosalin puolellakin olla =)

Itselleni kuuluu ihan hyvää, toistaiseksi olen pysynyt terveenä. Mitään harrastusta mulla ei sitten muuten ole, en ole jatkanut koripalloakaan, vaikka rakastuin siihen totaalisesti.
Nuoremman lapseni kanssa kyllä käyn kerran viikossa lapsi-vanhempi koripallossa, ja sielläkin tulee hiki.

Pakko kehua itseäni, olen ollut todella huono lähtemään minnekään liikkumaan nyt viime aikoina, mutta eilen - kävelin mulle normaalisti 20-25min matkan varttiin. Sitten lapseni kun sain tarhasta kävelimme puol kilsaa pidemmän reitin kotiin, mettä teitä, hiki vaan virtas ku rattaita siellä työnsin. Ja se tunne kun pääsi kotiin...ah!!! sitä tunnetta oikeastaan kaipaa - mutta ajatus että sen tunteen eteen pitäis tehdä jotain puistattaa XD *kovaa naurua*
mutta eihän hyvää kuntoa ja terveellista kroppaa saa kuin tekemällä asioita.

Neljä viikkoa olen nyt syöny ns. terveellisemmin (se miksi "ns" koska mikä sit loppu peleissä on terveellistä) - eli lisännyt salaattia, kasviksia ja vähentänyt leipää, sekä syön taas jälleen kerran pienemmiltä lautasilta.
Tänä ekan kolmen viikon aikana mun paino vain nousi.....nyt neljännellä viikolla paino laski 100g, on sekin jotain kun alkoi laskemaan.

Mua ehkä motivoi eniten koko hommassa äskettäin todettu verenpainetauti, johon aloitettiin lääkitys, mutta jos painoni laskee olikohan 15kg:akin saatan päästä lääkityksestä eroon, muussa tapauksessahan mulla on elinikäinen lääkitys, toki ei tuokaan tee takeita et lääkityksen voi sitten lopettaa, mutta lääkärin kanssa keskusteltaessa, näin voi olla mahdollista.

Mutta hei, oikein ihanaa syksyä kaikille, ollaan reippaita ja tsempataan toisiamme niin asioissa kuin asioissa - oli sitten kyse liikunnasta, laihduttamisesta, lapsien kanssa olosta, tai vaikka muuten vaan elämästä <3


Ei unohdeta toisiamme!
¨

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti