maanantai 22. joulukuuta 2014

Geokätköily

Harrastan siis geokätköilyä =) ja olen päättänyt pari haastetta käydä läpi.

Toinen on kirkkohaaste - eli pitäisi etsiä 200 kirkkokätköä - ei ole aikarajaa =)

Toinen on haaste jossa kerätään yksi kätkö vuoden jokaisena päivänä ja sen ei tarvi olla nyt yksti tietty vuosi vaan sen voi jakaa usealle vuodelle, toki saa tehdä vaikka yhtenä vuonna.


Tuossa on nyt tämän hetkinen tilanteeni. Katoo nyt kauanko menee että saan tehtyä koko kalenterin täyteen ilman yhtään aukkoa :D

Kirkoista ei ole samanlaista mahdollista tehdä, mutta olen facebookiin tehnyt muistinpanon jonne käyn aina kirjoittamassa kirkko kätkön nimen ja koodin kun olen löytänyt sen.

Taisi mulla olla joku kolmaskin haaste...juu niin olikin 0km: Suomi :D eli kätkö joissa lukee esim 0km: Hämeenkoski :) (sen olen löytänyt) "tämä haastekätkö vaatii loggaajaltaan vähintään 50 kpl "0 km: Paikkakunta" -kätköjen Found It -logeja"

Mitä on geokätköily - siitä löytyy tietoa esimerkiksi tämän linkin takaa. GEOKÄTKÖILY.

Lyhykäisyydessään geokätköily on koko perheen ulkoiluharrastus, jossa piilotetaan ja etsitään geokätköiksi kutsuttuja rasioita. Kätköjä etsitään GPS-satelliittipaikannuksen avulla, mutta laitteen käyttö ei ole välttämätöntä.

Ehkä rupean kirjoittelemaan enemmän tästä harrastuksestani, jos vaikka innostun nyt taas menemään kätköille.

NALLE

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti